piątek, 3 kwietnia 2015

Garstka ogłoszeń

Hej hej!
Wiem, że z utęsknieniem czekacie na nowy rozdział i przykro mi, że ten post nim nie jest, ale wypadły mi sprawy o wyższym miejscu w hierarchii, o których właśnie jest to ogłoszenie. Jednak żeby was uspokoić, na wstępie poinformuję, że rozdział pojawi się na dniach, najszybciej, jak będę w stanie go porządnie ukończyć.

Tymczasem przechodząc do ogłoszeń, wydarzeniem które absorbuje obecnie moją uwagę jest fakt, że moja drużyna została Wicemistrzami Polski w międzynarodowym konkursie Odyseja Umysłu i tym samym zyskała możliwość reprezentowania naszego kraju na Finałach Światowych w USA!
Myślę, że jest to informacja warta pochwalenia się i dobre wytłumaczenie na mój brak czasu - tutaj bowiem pojawia się pewne ale - pojedziemy na Finały tylko jeśli uzbieramy około 120 tysięcy złotych i mamy na to miesiąc. Brzmi niemożliwie? Nieważne, wierzymy że się uda! Tylko potrzebujemy w tym niemałej pomocy. Dlatego zwracam się do Was - poniżej wrzucam adres naszego bloga, a także fanpage'a na Facebooku - będziemy wdzięczni za każdego like'a i przekazanie wieści dalej, a jeśli uważacie, że jesteście bogaci, to może też przekazania niewielkiej sumy pieniędzy na nasz cel?



W powyższych linkach znajdziecie wszelkie potrzebne informacje, a jeśli chcecie wiedzieć więcej, nie bójcie się pytać!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz